knulla mitt liv för jävla evigt. gråter.

Klockan är nära sju på morgonen. Är så jävla förstörd. Tappade bort min mobil igår. vet inte vad jag gör.
Gråter, för allt som fanns samlat på den. Mest mina dikter jag nattetid knåpat ihop. Mina små textsnuttar om livet. fanfanfanfanHELVETESJÄVLASKITFITTHORJÄVLAKUKAAAAAAAAAAAAAAS.

Ni skulle bara veta den panik jag fick igår. Skojar inte, har aldrig fått en värre panik i hela mitt liv än när jag upptäckte att mobilen var borta.

Det sjuka är att jag ändå behöver en ny mobil för mins batteri dog efter fem minuter.. but still.
Gråter, ärligt fucking talat. Aldrig varit så ledsen över att ha tappat bort ett materiellt ting, detta addar ihop med att jag aldrig får göra misstag. Och nu har jag ju gjort ett MASSIVT misstag.

När jag var yngre fick jag alltid mobiler som mina bröder haft före mig. Och jag visste att tappade jag bort något så skulle jag aldrig få något nytt, därför vaktade jag saker som om hela mitt liv hängde på det. Har ingen plan B, aldrig haft. Har blivit slarvig.  What to do? fanfanfanfan. finns ingen ursäkt. känner mig så sjukt nere i avgrunden.

Min mobil var extremt dålig och hade några år på nacken, men den hade massa värdefulla stuffs som betydde världen för mig. oihawiopghtaphgtpihwetiphewpiht. FITTTTTTTTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varför i helvetet är jag så jävla dum!? Har bara mitt fulla själv att skylla. FITTjävel, that's me.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0