whoratio



jag i fredags + awesome låt

Jag har haft en superbra dag idag! Blev en tacotisdag.  Jag har verkligen börjat bli ett fan av stark mat, haha.
Never thought I'd see the day.
Hur har er dag varit?

Själv har jag sökt ett antal jobb och haft möte med min jobbcoach.
Hon sa något som verkligen fick mig att haja till.
Jag pratade med henne om högskolekurser, vad jag kanske vill söka. Men det faktum att jag är rädd att när jag kommer dit så kan alla som är där redan mycket mer än vad jag kan. Jag är rädd för att göra bort mig, att folk ska tycka att jag är dum. Då sa hon "Då kan de lära dig mer!". Då kan jag få mer hjälp, då har jag någon att fråga. Varför söker man in? Jo, för att man vill lära sig mer såklart. Att känna att man inte kan någonting minimerar en. Men att inse att det alla andra kan, kan jag själv ta nytta av, gör det till ett plus. Om man bara vågar fråga. Det fick mig verkligen att tänka till. Hon vände det till någonting positivt, och jag är glad att jag fick höra det.

Nu ska jag ut på en promenad med mig själv i stormvindarna :).

Kommentarer
Postat av: matildus

och dessutom, kommer man in så har man ju trots allt förtjänat sin plats där precis som alla andra. våga vetja!

2011-09-13 @ 20:25:07
URL: http://lillhurricane.blogspot.com
Postat av: Malin Jigsaw

Man går i skolan för att lära sej, inte för att man redan kan, då skulle man inte behöva gå där. :)

2011-09-14 @ 10:41:50
URL: http://jiggythemaniac.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0