bara en massa blaj om blaj

Jag har glott på första avsnittet av Terra Nova. Betyget kan jag inte sätta ännu.
Året är i alla fall 2149 och jorden sjunger på sin sista vers. Människorna åker tillbaka 85 miljoner år i tiden till en förhistorisk tid, för att skapa ett nytt liv där. Det var ganska förutsägbart, men jag är en sucker för vackra datagjorda miljöer, och dinosaurier. Tycker verkligen om science fiction också, även om jag inte är särskilt bevandrad i genren. Man skulle kunna säga att Terra Nova är science fiction för småbarn, hahaha. Jag vet att det kan kännas himla rip off:igt, men jag blir aldrig mätt på hisnande exotiska miljöer. Och den futuristiska känslan. Det där som inte finns i vår värld på riktigt, det blir så exotiskt. Åh..
Vet ni hur mycket jag dog när jag såg trailern till Avatar på tv eller? Jag bara längtade och väntade på att den skulle gå på bio. Jag fick liksom megaerektion av att bara se det blåa Na'vi-folket. Och när jag väl såg filmen.. Helvete.. nu svävar jag iväg igen.

Annars då? jag har den senaste tiden funderar på hur mina bicepsmuskler kan ha blivit så jävla stora, har ju inte orkat träna på hela sommaren, och samtidigt har de aldrig sett lika stora ut som nu. Även min deltamuskel (den vid axeln) känns fet. Hahaha. Sen har mina vadmuskler blivit jävligt fula, måste få lite större lårmuskler så att de skapar en balans. Ja ni. Känner mig oerhört kvinnlig..

Jag vill se Resan till Melonia.

det här blev bara en massa blaj om blaj

Kommentarer
Postat av: Cson!

Dom första avsnitten av Terra nova var faktiskt rätt så bra, men det verkar som att det kommer bli lite för mycket drama i det hela, svartsjuka osv, förhoppningsvis så blir det lite som Stargate, mycket action oså.

2011-10-16 @ 06:03:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0