I'm on the edge of glory


I'm so cool. I'm cool, right!? AIN'T I COOL!?
Cpstörd pose.

Egoismens drottning YO!
Jag har platt hår nu, orkar aldrig mer tupera det, även om jag mår psykiskt dåligt i det platta håret. HAHAHA.
Patetiskt måhända, men jag känner mig så jävla ful. Nu räcker det i alla fall, pallar inte göra det här mer.
Tidsödande! Måste klippa mig, långt hår är jobbigt jobbigt jobbigt. Speciellt på sommaren.
Så låt det ske!

Idag har jag varit och gjort lite ärenden och snart är det dags för lite mat i magen.
Pappa har lagat köttfärslimpa och kokat potatis! Gillar när han lagar mat, så slipper jag göra det själv och leva på halvfabrikat hahaha<3. 

När jag var vid Hemköp och skulle låsa upp min cykel var det två flickor~10 år, ena av dem började prata på engelska. "Hi!". "Your bike is beautiful". "I am english". Nåt sånt. HAHAH. På värsta svenska brytningen.
Jag ba "thank you", garvade. Söta tjejer.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill me ha en sådan hära blogg kanke haru lusst att hjälpa mej sedan :) Hur fan lyckas man lägga in bilder suck ..riktigt kuliga grejor du skriver alf :) kram påre

2011-05-11 @ 18:56:51
Postat av: MILLA

SJÄLVKLART :)! KRAM!

2011-05-13 @ 03:32:44
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0