I can't take back the words I never said

Har haft en härlig helg, kollade klart Guifmatchen hos Isabe, de förlorade stort och vi blev ledsna över det (just detta var dock icke inkluderat i ordet "härlig")! Sen kollade vi på filmen Due Date, bästa jag sett alltså.
Hahaha, SÅ rolig att jag dog.

Mitt ögonlock svullnade i lördags och är fortfarande lite stort. Skumt.
Söndag blev det häng med delar av familjen.

Idag var jag på Arbetsförmedlingen och gick igenom mina testresultat. Konstaterande 1: jag är sämst på matte. Konstaterande 2: jag är bäst på att svenska. Testen var egentligen inte särskilt svåra men jag kan medge att jag gjorde det halvhjärtat. Gjorde inte så bra ifrån mig, det vill säga. Kände mig rätt usel när vi gick igenom skiten.
Vi pratade lite om passande framtida yrken och arbetspsykologen kallade mig för "bohem", haha.

Ärligt talat är jag ledsen över mitt stora ego, antar att jag tog rollen på mig rollen att bry mig mest om mig själv för att ingen annan gjorde det.

Nu ska jag åka iväg med far. ÄVENTYR!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0