expressing my love

Idag var jag på Ingeus, sen åt jag och Mimmi på Spicy. Yum yum.
Efter det letade vi en present till henne, men ingen lycka där.

And oh, igår tog jag mitt sista minipiller. Hoppas innerligt att aptiten kommer tillbaka.
Hoppas att det var orsaken också, för det vet jag inte säkert. Annars har jag ingen aning.
Håller tummar och tår!

Ikväll har jag glott på True Blood. Som jag älskar när signaturmelodin drar igång. Jag blir liksom lycklig.
Ibland märker jag hur cp jag kanske må låta, värsta fanatikern.
Hahahaha. I need help, Jeeezuz!

Efter det glodde jag på lite videor från Comi Con i San Diego(för några dagar sedan) där casten närvarade.
Så himla fina är de! Alexander Skarsgård, så himla go! Och Kristin Bauer van Straten. LÖVELI.
Ett fint gäng allihopa, mycket skratt.

hahaha, ja, hjälp sa jag att jag behövde!

/ fangirl milliii signar ut



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0