en vanlig söndag

Vaknade klockan fyra på eftermiddagen, slängde nåt litet i magen och gick på en walk.
Efter det har jag tränat lite med min faders vikter.
Jag har haft att göra hela dagen typ, eller rättare sagt fixat saker att göra.
Blir mer säpo av att sitta still än av någonting annat, haha.
Alltid en orkan i hälarna, aldrig kunna stanna nånstans.
På kvällen kollade jag på Solsidan med pappa och efter det bakade jag kladdkakemuffins.
Det där med baka är inte direkt min grej. Jag äter alltid lite av smeten och börjar må illa av det, vilket leder till att jag inte kan äta upp slutresultatet. It's always the same.
UH! Klämde i mig en färdig i alla fall. Får ta imorgon, heh.
Trött som in i helvetet nu. Ska nog sova snart, och imorgon ska jag färga håret rött igen. Woho.
Jag gillar den färgen jag har i håret nu, min bruna utväxt osv, eftersom att det röda försvinner rätt fort kommer jag få tillbaka den också. Det vill jag.
Och så måste jag dra till banken, och nånstans mer, forgot.. kanske tvätta kläder.
Tråkigt inlägg jag vet, astråkigt. Men jag orkar inte skriva nåt, hahahaaaa.
Söndagar är inte särskilt glamorösa.

Muffinsen ser ganska tarded ut på bilden, det är mestadels pga min mobilkamera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om nom nom

2011-01-31 @ 11:20:03
URL: http://kittiepurr.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0