TALK TO THE LEFT CAUSE YOU AIN'T RIGHT!

Gårdagen var rätt sjuk. Vi fick plats långt fram men blev typ sönderklämda under spelningen.
Fittfolk som inte förstår att de inte kan komma och in klämma sina feta rövar i folkmassan när det INTE FINNS PLATS. Tappar respekten för människor helt och hållet, och tålamodet. Så det blev en hel del fitta/hora/cp/fitthorcepejävelUFOKOSSA, name calling. 
Massa jävla fjortisar där. Uh. I'll fucking puke on you bitches! There's being nice, and there's being right.
Jag såg inte speciellt mycket, och jag fick knappt något luft,  svettades sönder, mitt hår fastnade i andra människor. Aldrig att jag någonsin går på en spelning på Harrys igen, never! Så jävla fel ställe att arrangera en sån spelning på. Var fanns vakterna ens, hade ingen koll?

Daniel A-R var däremot skitsnygg, och bra. Bara att det andra drog ner som fan på stämningen.
Plus att jag tappade bort Isabella sen. Kukat. Nä, det var inte värt pengarna skulle jag säga.
När jag tog mig ur folkmassan så blev det mycket bättre, och jag stod och diggade lite själv ett tag.
Tyvärr gjorde jag det alldeles för sent.

Senare träffade jag och Isabella två bekanta killar, hehehe. Det var kul!
Skulle bli efterfest, men det blev inte av.

Vi gick hem till henne vid fem på morgonen för att sova. Har aldrig varit med om en värre kyla.
Benen domnade bort. Och vi alla fick vackert frostade ögonfransar.
Låg sen och kved havla morgonen för att jag hade ont i magen, beror nog på chipsen jag åt, hahaa.

Nej, nu måste jag dra och köpa något att äta. Men grejen är att jag är varken sugen på godis eller mat.
FAN. Jag hatar att vara osugen.

Vill ju vara sugen, det är ju Melodifestivalen! FISTFIST

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0