Postapokalyptisk

Jag drömmer väldigt ofta postapokalyptiska drömmar, vilka inte alltid är så underbara. Och generellt sett mycket om jordens undergång. Det hände också inatt. Det var alla emot alla, man höll ihop med sin familj.
Det var råttor i våran lägenhet, mina brorsbarn var i mitt rum tillsammans med min syster. Vi var så rädda över vad som skulle kunna ske, vi kramade om varandra.
Jag tror att drömmar är saker slumpmässigt slängda ur sina sammhang, allt man tänkt på eller berörts av under dagen - i en salig blandning. Det är därför drömmar ofta är så hoppiga "plötsligt var vi uppe på en kulle och där stod en jättestor blå elefant, och då kom Paris Hilton förbi och sa "I love you bitch".
Ja, såna knasiga drömmar kan jag ha. Har många gånger drömt att jag träffat personer jag beundrar, som Alex Schulman, Lady Gaga, Carolina Gynning t.ex. Haha. Vilken besvikelse det är när jag vaknar upp och förstår att det bara var en dröm. Speciellt när jag har fått träffa Lady Gaga! I drömmen är jag medveten om att det är en dröm, men jag vill ju att det ska vara på riktigt.

Såg nyss The Road, en postapokalyptisk rulle om en fader och hans son. Den tog.
Hemsk, men man kunde ju inte sluta titta. Har lite svårt att ta in filmer jag tittar på vid datorn dock, tycker inte om att sitta här på min hårda stoljävel och glo. Har även svårt att koncentrera mig.

Yäää, jag skulle skriva massa mer om annat men har glömt bort just vad.
Mitt minne är inte det bästa.

Jo, juste! Jag, Aleeks, Sofia & Ellen ska gå och kolla på inspelningen av Filip och Fredriks nya program.
I mars, helt gratis också, underbart haha! Gratis mat och underhållning, man ba; hells to the yeah!
Älskar killarna.

Och på fredag är det dags för Daniel Adams-Ray. Fy fan vad roligt!
Han är så jävla hetast just nu. Kommer nog dö lite! Överanvänder kanske utropstecknet lite väl nu!
Men ni måste ju förstå situationen!

Det var nog allt. SÄNGEN NU!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0