I hennes små skor

Freeeeeedag! I wuuubz fridays. Just the smell of them. You can smellllll it! And feel it in the air.
Även om alla ba "woho fredag" bara för att det betyder fest. Dagens ungdom = dumbom.
Jag kollar På Spåret & Skavlan istället <3 LOVE IT! Mormor Millie ftw.

Var på stan med syrri och Aleeks en stund.
Jag hittade ett par korbyxor jag ALLTID velat ha.
Har haft liknande mörkkgröna som inte riktigt passar längre.
Åh vad glad jag blev. Passar perfekt till sommaren. Lite komiskt att jag hittar dem just på vinter då. Provade dem bara över mina strumpbyxor eftersom att jag inte orkade ta av mig stumpbyxorna och mina jobbigt knytna skor. Konstigt nog såg det jävla snyggt ut med strumbyxor under, haha. Så modeaktigt.
Vart också ett neongröngultvadå? nagellack. Haha, så jävla inte passande för mig. Men det är kul att spöka ut sina häxnaglar.

ER MILLIE!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0