Born this way musikvideon släppt!

Med mitt kassa minne hade jag naturligtvis glömt att Lady Gaga släppte musikvideon till "Born this way" idag.
Nu har jag sett den, och jag vet inte vad jag ska säga. Jag tappade ärligt talat hakan!
Så sjukt jävla amazing.
Början känns väldigt Stanley Kubrick, science fiction osv. Lite äcklig också, hahaha.
Jag älskar skelettmålningarna och Gagas underkläder. Det är som att Lady Gaga har skapat ett nytt världsherravälde, och hon är inte klar ännu. Hon är som en ny Hitler i kvinnlig tappning, till skillnad från att hon inte ett är ett svin och en psykopat (etc).
She's the Queen of the world. Mother Monster!
Ja, ni fattar? Det är sinnessjukt. Och coolt. Och det intresserar mig otroligt mycket.
Hon är en underlig figur. Hennes sätt att binda ihop konst och popmusik, för det är vad jag tycker att hon gör, och vi köper det, är fantastiskt. Det finns ingen henne lik. Plus att hon var så jävla snygg i videon också!
En fråga dock: hennes implantat, är de riktiga? I ansiktet och på axlarna och var de nu sitter.

You gotta see this. Och när Milla säger "you gotta see this!" så är det alltid någonting ni bara MÅSTE se. 
It just is.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är bara underbar helt enkelt!

2011-03-01 @ 00:33:45
URL: http://kittiepurr.blogg.se/
Postat av: michaelarockar

Hörredu, skelettmålningarna? Den enda målningen är den på Gaga. De på killen är tatueringar, googla "Zombie boy" ;D

2011-03-03 @ 00:37:56
URL: http://michaelarockar.blogspot.com/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0