recap

Ber om ursäkt för min frånvaro, då jag förstår att ni alla har saknat mig så det gjort ont inuti er själ.

Jag har haft en kul helg. Det blev film med Patu, Santtu, Mimmi och barnen igår.
Sen gnällde jag lite på Mimmi om att vi skulle ut och ta en öl och så blev det. Drog till den kungliga eken där det var överfyllt med folk och luktade piss, men gott sällskap. Rev ut en Alex Schulman-intervju i tidningen Kupé, ska läsa sen. Spännande! Kom hem 6~ med en rosa barnhalsduk i handen. Fråga mig inte var fan den kom ifrån, för jag minns verkligen inte. Någon som saknar en rosa barnhalsduk, tror det var lite blommor på den också!? Lemme know!
Sen kom jag på att jag inte hade ätit något på hela dagen/kvällen och gjorde iordning laxen och potatisen som fanns. Satte på teven. Kom i säng typ 9 på morgonen, bra där.
Idag har jag mått illa hela jävla dagen, var med syrran till Roma där hon käkade kebab. Jag mådde illa så det vart ingen för mig. Jag har ju ingen aptit eller matulust ändå. FNANANAN. Hatar det så otroligt.
Hem och glo Gossip Girl efter det. Chuck <3333 Blair<3333 ahhhhh. Bara älskarom!
Fastnade vid någon naturdokumentär också, brukar alltid fastna framför såna. Prisa gud för SVT.
Så otroligt vacker, vår natur. Djurlivet! Dog av asgarv till landkrabbshonor som skakade av sig sina ägg i vattnet. Det såg verkligen asroligt ut. Landkrabborna såg jätteroliga ut över huvudtaget. Även strutsarhannar eller vad det var, som försökte imponera på honor genom sin dans. Hahaha. Herre! De gjorde piruetter.

Så, där har ni det! min helg, ungefär.

nu måste jag läsa ikapp tusentals bloggar och se på något spännande!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0