is there anyone out there, somewhere I can belong?

Snart ska jag kolla på (Skit)ungarna av Tylösand.
Min patetiska besatthet. Roligt roligt!
Jag dricker iste och det är gott. Dagen har varit avslappnad, var ett tag på stan med Aleeks och Sofia.
Jag letade efter en mössa och slemmade nog ner hela stan, för att jag är så hemskt förkyld.
Hittade tyvärr ingen mössa för allt är så fult på mig. Jag är så himla ful, men det skiter vi i.
Alla kan vi inte vara vackra.
Smällde i mig två mackor nyss, vitt bröd. Inte bra.
Jag har fått världens vikthets, hahahaa.

Well, ser man ut som Dresden under efterkrigstiden i ansiktet så kan väl åtminstone vara smal?

Hahahaha. Ye.

Kommentarer
Postat av: Celena

Krya på dig Milla! Skickar en stor och varm kram

2010-09-29 @ 21:49:26
URL: http://celineangelic.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0