Rockstar taste of chaos

Klockan är sju på morgonen.
Jag pallade inte sova för då skulle jag aldrig vakna upp och kunna dra till KC.
Jag skulle vakna sju på morgonen så jag är ju uppe i tid, hahaha.

Jag får väl lida lite helt enkelt.

Har lyssnat på musik och tänkt på att i november är det Rockstar Taste of Chaos.
Tre dagar innan min b-day till och med. Något som är totalt underbart!
Jag ska få se Suicide Silence för första gången (det står nu på deras myspace att de ska spela på Klubben den 17:e nov, vilket det också gör på AILD's myspace, men Hovet ska det stå).
Har varit rädd över att de ställt in ända sedan Aleeks beställde biljetterna, för sidan där det stod att de skulle spela gick inte längre att hitta. Och det stod inget datum för en Sverige-spelning på deras myspace eller hemsida. 
Men nu har jag tittat upp det igen och eftersom datumet står där är jag ganska så säker på att de kommer spela.
För jag har då inte hört talas om någon spelning på Klubben, finns inga biljetter osv.

Men så jävla gött! Har velat se SS länge, de spelade här i Sverige sist år 2008 och då var det 18-års åldersgräns, och jag hade inte fyllt ännu. DARN!

Men nu gäller det, och så får man se ett par andra najsiga band på köpet.

HORRAY! Så jävla glad.

En bättre födelsedagspresent till mig själv går nog knappast att hitta!

Nu ska jag stänga av datorn och äta frukost, haha.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: MILLAN

suicide silence är ju asgrymma!

btw visst fan var det du som var tsm med jakob skogh typ förra sommaren?

2010-10-15 @ 10:49:25
URL: http://vapenammunition.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0