DON'T FUCKING TELL ME WHAT TO DO

Somnar snart sittandes.

She said:
There just must be more to life than this
He said:
Careful, cause you might just get your wish.

Så mycket som pågår just nu, orkar inte ens blogga om hälften.

Har gjort en del idag, varit förbannad och orkar inte skriva blogg men tvingar mig själv (blogg-våldtar mig själv). Jag brukar hålla igång, what's up with me liksoooom.
Trött som ett jävla päron. Jag vet inte om päron blir trötta, vi säger väl så.
Ska nog lägga mig strax och hoppas på att jag kan sova.
Kan ju säga såhär, jag tackade nej till den förberedande utbildningen på KC och de tyckte att det var okej, men sen så la sig en arbetsförmedlingskärring i hela skiten och tvingar mig att gå. Hahahahaha.
Jag var tydligen "bunden" till ett beslutet. HAH. Rolig jävla kärringjävel!

By the way så älskar jag att ha slitet hår, vill ha det mer rött - nu.
Jag tycker om att se smutsig ut, hahaha.
Dirty fucking whore for life, who deserves to suffer!

HERRÅE

Kommentarer
Postat av: Celena

Gå och lägg dig! D: NU! Bums i säng för dig, Milla!

2010-10-11 @ 23:42:53
URL: http://celineangelic.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0