whoopi doo

Åh fyfan vad jag har promenerat idag. Ni skulle bara veta!
To hell with it, ni får lov att veta!
Först till KC på morgonen, sen hem från KC, sen tillbaka till KC, sen till stan och slutligen hem.
Tyvärr har jag faktiskt ingen aning om ni förstår hur långt det är jag har gått, haha.
Anyways, så jävla kallt, tycker inte om att promenera i kyla.

Har inte sovit något heller, utan dygnade och drack chaite på morgonen samtidigt som jag gluttade på den nya julkalendern. Jag tyckte faktiskt att den var rätt bra!
Det var rätt mysigt alltihopa. Sen kollade jag på Vakna med the voice och somnade nästan framför tv:n.
Men det gjorde jag inte, som tur var ;).

Utan jag gick till KC och stirrade mig blind. Väntade på att få gå hem.
Känner inte att jag har mycket där att göra alls, och jag vill inte vara där.
I min grupp är det mest medelålders folk som också är av utländskt ursprung, de kan inte så bra svenska &så.
Därför lär de sig det där, sen håller de datakurser osv. Inget för mig direkt. Som både kan perfekt svenska, engelska och bemästra en dator, hahaha.

Men jag vill inte förlora mina pengar.. lalala.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0