Jag vill fjällvandra!

Om det något jag har upptäckt med mig själv är det min förälskelse till naturen.
Bara något sånt som en fin himmel kan göra min dag, göra mig väldigt glad.
Jag har verkligen respekt för vår värld, vår vackra värld.
Jag har en kåthet på Norge speciellt, och på dess berg och fjordar.
Så jävla vackert, haha.
Sen sitter jag fast i en smutsig lägenhet som inte är lika vacker som det där ute.
Jag vill ut och fjällvandra! Okej, inte riktigt i det här vädret.
Men någon gång ska jag, jag ska!
Det är något jag vill göra ensam, jag skulle fälla tårar för att det var så vackert.
Tänk så jävla epic, epic scenery!

Jag vet inte var allt detta kommer ifrån, min inre skogsmulle har visst trätt fram.
Say hello to her!
Hope she stays :DDDDDDDDDD

Kan nog vara på grund av att jag älskar att aktivera mig själv, och jag tycker om att promenera.
Det gör jag hela tiden. Det, plus min förälskelse till naturen har nog fått mig att tänka i dessa banor, haha.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0