I know your tricks, you won't get me hooked

Tjofadderittttttan lambo! eller vad man nu säger.

I see through you, you're like an open book
I know your tricks, you won't get me hooked
SJUNGER MED TILL GRAVEYARD

Att så bra musik kan existera gör mig ibland förundrad.

Idag har jag och jobbcoachen promenerat staden runt och lämnat CV:n på olika ställen. Så jag har möjligtvis en chans på praktikplats! Det går framåt! Hatar att exponera mig själv sådär, men det är vad man måste. Jag gör aldrig någonsin ett bra första intryck. Hahaha. Har inte lätt att ge ut mig själv till främlingar. Tar ett tag att lära känna mig tror jag, men tillslut så lossnar det. Så +1 till mig för denna jävliga accomplishment. Det är inte alls svårt, men det är jobbigt att göra själv så jobbcoachen följde med mig som stöd, men hon väntade utanför. Gött det.

Fan vad ont i halsen jag har. Ska snart åka till affären med papa och mimi och buy some stuffffff.
Och tröttare än tröttast är jag också. måste bajsa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0