Seg dag

Vilken seg dag. Idol underhöll inte ens, mowtown tema var fett tråkigt. Ingen mowtown lover här.
Skavlan underhöll i alla fall, massivt. Min gud, Ryan Adams, var på besök. Han sjöng Lucky Now.
Dog, han är så himla härlig att jag blir helt SMITTEN. Vad är det med musiker som får en att känna I JUST WANNA BANG THE SHIT OUT OF YOU!? Nej, inte alla gånger. Med honom vill jag bara idka älskog. Beror på genre alltså. Han har ett djup och intelligens. Fangirl? Inte alls.

Det är läskigt hur jag dyrkar människor som andra dyrkar religioner. Slår vad om att jag skulle ha varit en perfekt religiös fundamentalist om jag fötts in i någon religion. Eller någon jävla sekt. Tror att jag är ganska lätt att hjärntvätta. Det där kunde ha slutat illa säger jag bara. Hade kunnat bli terrorist, självmordsbombare.

Tur att det inte är så då, får jag uttrycka min dyrkan till musiken och andra bra saker istället. Får ibland tänka att jag måste ha fötterna på jorden och inte sväva iväg för mycket.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0