shoppinglycka och idoltittande

Idag var jag återigen och provade shoppinglyckan på stan. Hittade en vinterjacka, blev överlycklig!
Köpte den på Lindex barnavdelning. Jackorna på vuxenavdelningar är ofta för stora på mig och ser konstiga ut tycker jag, är ju en kortväxt liten pygmé. Så jag gick runt och gluttade i alla möjliga affärer i början, de snygga kostade typ 800 kronor och det var inte riktigt så mycket jag kände för att punga ut.
Ofta ser de på barnavdelningarna "barnsliga ut", men den jag köpte var okej.
Så nu är jag glad, och nu kan det gärna bli vinter! ( eller helst inte öht)
Hon i kassan råkade slå in fel pris, tog en hundring mindre när den egentligen kostade 500 kr.
Inte mig emot! Jag började undra om det faktiskt fanns en gud i himlen..
Köpte också några tröjor. Nu är jag pank igen, almost.


Sen har jag kollat på Idol.
ÅH, MOA!!!!!!!!!! Hon var verkligen i sitt esse ikväll.
Fatta vilken bra låt bruden har skrivit. Amazing.
Och Molly, man ba vad hände?
Hoppas svenska folket inte bryr sig om ett litet snedsteg, för i övrigt är hon såå bra.
HOPPASHOPPAS!
André borde sluta stöna och lära sig engelskt uttal.
Amandorna - alltid lika bra!
Olle, hans bästa framträdande hittills if you ask me.
Glömt någon? tror inte det
Jo, Robin. Och han har ju bara en skitbra röst. Enough said. Även om jag önskat att han framfört låten till ett annat arrangemang. Pianot där i början kändes fel.

Så svårt att säga vem som åker ut, men Olle är faktiskt lite svagare än alla de andra - utvecklingsmässigt.
Även om jag älskar pojken to death.

Det var allt från supertyckar-bajsrandsbarbien. Vi får se, snart börjar det igen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0