SJ - ett smartare sätt att knulla på?

Vad vill den här reklamtavlan egentligen? Jag brukar se den när jag promenerar vid Ekängen.
Funderar på vad budskapet är, själv tänker jag genast på att "det är smartare att resa med SJ om man är kära och vill knulla på tåget", eller? Haha. Om man översätter alltihopa, menar de inte det så?
Det är inte så smart och åka bil och kyssas, som de gör på bilden. Därför är det smartare att åka med SJ, för där kan man kyssas, knulla och allt i hela världen. Hahahaha. De liksom hintar det.
Inte ett så smart sätt att ha sex på, men bra smartare än i bilen. olol

Vad tror ni om min förklaring? Tror att min förklaring har något att göra med att jag sett reklamfilmen också.
Minns den inte i detalj nu dock.

JÄVLA SEXISTISKA SAMHÄLLE ALLTSÅ, JAG SER IGENOM DET!

/spanarmilla hhhhhhaha



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0