Home is wherever I'm with you

Jag såg först den populära videon där en pappa sjunger den här sången tillsammans med sin dotter.
Den sprider sig rätt häftigt på nätet just nu. Fint, tyckte man om det.
Därför var jag bara tvungen att uppsöka originalet.
Åh, jag blir tårögd. Musikvideon, speciellt tillfället när de hoppar runt i ring, och solen håller på att gå ned. Och slutet. Det hela utstrålar sån lycka. Och texten. Så himla vackert. Jag blir genuint glad och lycklig i själen.
Gillar hippie feelingen, men den är faktiskt gjort "idag".
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros verkar vara ett tiomannaband att spana in.

Home
let me come home
home is wherever I'm with you


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0