fredag

HEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag promenerat runder på stadens gator som en jävel.
Först till Kunskapscompaniet där inte personen jag skulle prata med fanns, sen till stan och Arbetsförmedlingen, bolaget, Claes Ohlsson och Apoteket.
PÅ APOTEKET FICK JAG FAN VÄNTA I 30 MIN PÅ MIN PAPPAS MEDICIN, NOT FRIGGIN OKAY.
One does not make me wait. Nej, nu var jag aningen hård här känner jag. Förlåt.
Sedan hade de inte ens sprutan, utan bara tabletter. Kult.
Måste få tillägga att jag åt en clementin innan jag begav mig ut, sedan var jag hemma vid halv fem kanske.
Och jag var hungrig som en jude. Fantiserade upp en dialog i mitt huvud som skulle passa bra i en film "Tell me you did not just compare yourself to the children in Africa!?" Så hungrig var jag.
Pappa hade som tur var gjort fisk och potatis och någon sås. GOTTTTTTTT.
Sedan moffade jag pepparkakor, nommigt. När jag såg hur många kalorier en pepparkaka innehöll så spottade jag ut det jag hade i käften och åt inga mer. Hahahaha. Hade redan ätit väldigt många.

Igår tränade jag på Friskis & Svettis för första gången, med min syster som har träningskort där.
Måste påstå att jag har lite träningsvärk idag. Men lindrig är den!
Jag har väl ganska bra kondition ändå och är rätt stark, måste stämma.
Tror att jag skulle kunna bli en riktig muskelkvinna om jag lägger manken till.
Inte för att jag vet om jag vill det, men lite muskler är snyggt.
Min kropp känns som gjord för styrketräning, för att den är så himla okvinnlig, haha.
Anyways så satsar jag på att börja träna där efter jul!

IKVÄLL ÄR DET IDOLFINAL. Måste erkänna att jag har varit dålig med tittandet detta år.
Har inte sett alla avsnitt, men jag tycker lätt att Jay ska vinna.
Vem är Minnah liksom? Hon känns väldigt anonym och saknande av personlighet.
Även om hon är jävligt söt och rolig. Men hon har inte riktigt hittat sin nisch inom musiken som Jay.
Jay är ju en rocker ;). Och när han gjorde like a prayer, DOG!

YEYE, nu har jag skrivit nog.

Ha en trevlig fredag bitches ;).
Dagens låt: http://open.spotify.com/track/6T18E2UFIJdBHfouWxFm04


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0