populärkulturella yttringar

känns som mycket jag skriver/delar här på bloggen rör populärkultur, det är lite så vi speglar vilka vi är idag. en är böckerna en läser, serierna en ser på, låtarna en lyssnar på. Det är en spegelyta, helt enkelt. igenkänning finns ju i det mesta. å jag ÄLSKAR fan populärkultur, att gotta mig i det riktigt ordentligt. och att yttra mig om det. #åsiktstourettes

såg t.ex. nyss true detective på televisionen och tänkte, vilket ypperligt tillfälle att se om den skitbra:iga serien.
påmindes återigen om vilket mancandy Matthew McConaughey är (går inte att stava hans efternamn
utan att googla, fast jag märkte att jag faktiskt stavade rätt, hahaha). äe dör! alltså den serien är så bra iomed hans rollkaraktär, smart och helt jävla dysfunktionell på samma gång etc.


nu ska jag se klart Oscarsgalan som jag påbörjade i söndags. känner bara att jag måste hinna IKAPP MIN SAMTID!! försöka går ju, spring inte ifrån mig, hatar att känna mig i osynk med allt och inte veta vad någon pratar om, hahaha.

toodles.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0