SAKER!

hej alla vänner!!!!! här är saker som upptar min tankeverksamhet just nu:

1. hur länge jag har haft den här tampongen i fittan!?!?
hm, nästan i sju timmar om jag räknar nu. har glömt byta. säger som hanapee "OOPS!"

2. Det leder mig in på när ens tampong sitter lite snett, hur jobbigt!? eller när man råkar föra in den lite fel så att det gör ont. #GIRLPROBLEMS

3. det här med att Petra Mede kommer programleda Eurovision song contest! FAN vad jag älskar henne. Kan inte hon adoptera mig!? Genial kvinna, vill bli som henne när jag blir stor. Förstår inte agget emot henne på något plan, ba f'att hon är en kvinna som VÅGAR ta plats. Sticker väl flera människor i ögonen.
 
4. & DET HÄR MED ATT MELODIFESTIVALEN BÖRJAR PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!? JAG FULLKOMLIGEN VÄLTRAR MIG I SAMTIDSHAPPENINGS, HAR ALLTID ÄLSKAT MELODIFESTIVALEN FÖR JA E SÅ TÖNTIG. GLITTER & GLAMOUR. JAG ÄLSKAR DET HÄR. HAHAHA. precis som jag älskar galor osv.
 
5. Att Manic Street Preachers är så JÄVULSKT bra. Tack vare På Spåret upptäckte jag just det, hurra. Visst har jag hört dem förut, men aldrig riktigt uppmärksammat the awesomeness.

6. Den här låten av dem Manic Street Preachers – If You Tolerate This Your Children Will Be Nextsjälva meningen "If you tolerate this then your children will be next" är så stark för mig. Värd att tänka på.

7. Detta med att jag SKRIKER varje gång jag blir typ hetsglad, av t.ex. att ha sett ett gulligt djur eller nåt kul har hänt. Låter ungefär såhär: "IHHHHHHHHHHHHHHHHH". 

8. Det sjuka med att majoriteten av deltagarna i Top model Sverige är yngre än mig. hahahaha.

och här kommer några bilder i brist på annat.
i våras när jag hade hår


Finisar, vad kul vi har haft det tillsammans! Blir glad av bilderna, för de tar mig tillbaka.



Och så finaste lilla Louise. Hon är en sån pingla, gud vad man har kul med henne! Åh

När jag kollar igenom bilderna på min mobil blir jag liksom glad i magen, jag känner så många fina människor,
Fäller nästan en tår. That's about it. PUSU!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Manic Street Preachers är grymma. Det här är också en bra låt.
http://www.youtube.com/watch?v=rT76uMn1AcQ

Svar: Skitbra!
Milla V

2013-02-04 @ 10:03:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0