tjafffffs

Åååååh, vad jag saknar förra våren! Tror knappast den här kan slå den i fjol. Nu är det mer tid för personlig utveckling, bli vuxen och sluta lattja runt så mycket känner jag. Dags att växa upp, millie girl. RIGHT!? Sluta dra vidriga skämt hela tiden. Nej, det är min favvo. Älskar när jag får umgås med mina jämlikar och dampa runt som fan, dra helt gränslösa skämt. Herregud vem e jag. Finns det en framtid för en så deranged människa som mig!? HAHAHA. Svara inte på den frågan är ni snäll.

Ååååååååh jag är så hemsk. Om ni bara visste HAHAHAHA. Jag är som sagt the queen of fuckedupness.
Gotta tone it down a notch.

Ska nu titta på tv, det går nå nytt frågesportsprogram och första avsnittet handlar om melodifestivalen som jag kan typ ALLT om, och frågesport är något jag är BÄST på och ÄLSKAR!!!!!!!!!!!!!! *ÖVERDRIVET SKRYT*


Kommentarer
Postat av: Spritis

Du är dampig på det bästa sättet :D Och otroligt smart, oavsett hur vidriga skämt du drar:D

Svar: <3 gulledu!
Milla V

2013-04-03 @ 11:41:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0