SB TELL U HOW IT IS

Tjoooooooofräz.
Jag är trött. Och har egentligen ingenting att skriva!? *scannar i hjärnbögen efter nåt intressant*
Om inte jag får se på Grey's Anatomy ikväll kommer jag få ett damputbrott av guds nåde.
Men det får jag nog, och det är mer spännande nu än evuuuuuur.

X-factor igår var en sån otrolig besvikelse. Gillade verkligen Kristin Ampara, Simon Issa och Sabina Ddumba.
HATAR JURYN SOM HAR NOLL KOLL OCH VÄLJER FEL. Oklart om jag kommer fortsätta kolla.
Vad ska jag å andra sidan göra en fredag kväll? Bah, vill ba mörda dom.

Tv-nörd ftw. Hanapee skrev igår om människor som lägger prestige i att de inte ser på tv. Fjantar. HAHAHA.
Älskar tv! Tänker på när Cecilia Frode i Roast på Berns kallar Petra Mede för "låg och innehållslös i sitt sätt att skämta". Då tar det hus i helvete när Petra får ge svar på tal och ber Cecilia ta ur pinnen hon har i röven. "Låt någon ta henne i tvåan, bara hon slappnar av lite". Det är så himla bajsnödigt att skryta med att man inte ser på tv, att man är för fin för något riktat till den breda massan. Kräng lite laxermedel och slappna av då för faaan. Hela världen kan behöva bajsa lite mer ibland.
Låt det spruta ut, ni pretentiösa människor som sitter och kniper igen ringmuskeln.
 
Det här skulle inte handla om avföring but I somehow always manage to end up there anyway.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0