Slow motion countdown.

Lyssnar på Graveyards nya skiva "Lights out" och dör lite smått, de är ju så jävla bra. Slow motion countdown är nog bästa spåret, tillsammans med Endless night och An industry of murder. Jag vill serom liv juu, de spelar i Stockholm nästa fredag såg jag...
Faaaan. Så förintande bra. Förstnämnda är skönt bluesig, vill vaggas till sömns av den.
Har promenerat tre kvällar i rad i mörkret med plattan i öronen. 
Jag brukar föredra att promenera när det är ljust ute, men alla tända lampor i hus och lägenheter långt bort gav mig en härlig känsla inombords i alla fall. Sen började jag tänka på den globala uppvärmningen och hur mycket elektricitet alla hushåll förbrukar och blev lite mindre glad, hahaha. Fick lite dåligt samvete över att jag tyckte det var fint. Är jag normal!? Skit i det.

Seså, tryck på play och njut.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0