NOLL IMPULSKONTROLL

har ni tänkt på att man säger att "hjärtat slår", någon gång?
att slå är ingenting positivt
och det är ju ett lidande att ha ett slående hjärta
mitt hjärta slår mig hela jävla tiden

det symboliska hjärtat..... förgör
lilla hjärtat varför slår du så?
jag vinner inte den kampen

hjärtat slår ibland så snabbt och intensivt
från puls till impuls

varför sårar vi varandra hela tiden. är vi inte ämnade för att läka varandra, tillsammans!?

är ej färdig med dem här tankarna.

jävla skitdag, skitmänniskor, skit-allt, NU SKA JAG FÖRSÖKA  SKITA I MINA AGGRESSIONER OCH GÅ OCH LÄGGA MIG. ängsligheeeeeeeeeet. eller ska jag? jag gör precis aldrig det jag säger att jag ska så lita inte på mitt ord heller.

dra åt helvete

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0