MIN FAVORITREKLAM

Jag ääääälskar den här reklamen, trots att den består av två av mina least favourite things: katter och så är det en reklamfilm. Jag tycker inte om reklam, på många vis, allra minst tv-reklam, men det finns roliga reklamfilmer gjorda med finess.

Har ju snackat om kattriarkatet förut, vem som egentligen domesticerar vem osv. Total kattastrof!
Jag känner hur jag sakteligen viker mig inför kattriarkatets makt. Har till och med börjat gilla massa kattbilder på Instagram. Jag tycker inte om katter, MEN DET FÅR MAN VÄL INTE SÄGA I DET HÄR LANDET!?
Kattbebisar gills inte, för alla djurbebisar är söta (okej, nästan alla).
"Katten är självdomesticerad till skillnad från andra tamdjur. Den valde att leva i närheten av människor för att det låg i dess intresse, katten har en naturlig själviskhet som än idag är kärnan i tamkattens beteende." Ni hör ju själva hur det låter.. Vadå Jimmie Åkesson muslimerna håller på att ta över Sverige, världen!? YOU ARE WRONG FOTHERMUCKER!!!!!!!!!!

Men jag orkar inte, skriker "IIIIIIIIIIH" typ varje gång jag ser denna reklamfilm. Jag tror synen av katter som hoppar fallskärm aldrig någonsin FALLIT mig i tankarna, höhö. Kanske därför det blir kul, så bisarrt och udda för the brain. Vet inte hur många gånger jag kollat på den nu. Sjukt! Den har en WTF-faktor samtidigt som den är så sööööööt.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0