sorg & glädje ozv

galet smutsigt rum, och
mitt hår är fucked up beyond all recognition. mitt hår är som mitt liv? nästintill oräddbart.
hahaha. okej, det där var att dra det för långt. Vad som behövs kanske är en rakning och en nystart.
Att börjar om och låta nytt hår gro på skalpen. Bör ömsa själsligt skinn!?
men alltid detta "inte våga". Både i hår, och i liv. Hahaha.
och jag känner mig så jävla ensam. är en ensam, på botten. Allt går i kras och det bästa jag kan göra är att titta på. tror jag ska köpa lite naturgodis, så kanske jag blir glad för en stund. hiuahnwripeahrpieahwtipjnmgpew.
Kunde inte sova inatt och jag har ärligt talat glömt bort hur det känns att faktiskt vara pigg, har inte sovit ordentligt på veckor.

Men. Happy thoughts!? Musikterapisession atm. Musiken kan liksom aldrig svika. Kör Millencolin nu, ååh.
Inget kan beskriva min kärlek för Millencolin, gammal (och äkta) kärlek rostar aldrig, sägs det. So fucking true. Sörjer bara att jag inte sett dem live en enda gång och de har 20-års jubileum i år. Jag måste göra det, förfan. på riktigt nu. Glömmer av det jämt.
They'll always be on the sunny side of my heart.

Millencolin – Fingers Crossed

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0