onödigt inlägg eller

Ska gå och hämta min cykel som ligger och Aleeks, fick skjuts igår hem av Sofias pappa efter att vi hängt dära.
Så jag måste hämta den nu!

Sen ska jag överdosera kaffe och fortsätta på den semiotiska och strukturalistiska analysen av Xena Krigarprinsessan som min grupp har till redovisning för imorgon.
Veckans hatord: semiotik och strukturalism. Anledning: För innebörden är så himlaaa abstrakt att det känns som någon malt ner ens hjärna i en köttkvarn och put it back to place. Ett annat hatord: diskurs.
DÖ, ordjävlar. Fan vad bildad man låter när man slänger sig med uttrycken, men förstår man ett jota eller. eller.

Klarar jag det där förtjänar jag fan ett öl. Ett öl. Eller så ska jag stanna nykter?
VEM VET, inte du! vem vet, inte jag! Det får tiden utse.

PÅVÄGNUHERRÅ don't miss me too much
xoxo shitstainbarbie

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0