Everybody's been there and I don't mean on vacation.

Hade ni en bra valborg? Det hoppas jag, för det hade i alla fall jag! Den var jävligt awesome, bara.
Har lust att berätta om den, men måste plugga som ett mongo. får bli nästa gång.

Konstaterande: Gud vad jag pendlar mellan total eufori och grav depression, hahaha. Det är weird.
Mitt humör kan vara på toppen av Mount Everest för att nästa stund vara nere i den djupaste Marianergraven.
Mitt grundmode är ju deprimerad. När jag inte känner något att fylla mitt inre tomrum med så blir jag sådär gravt deprimerad, hahah. Sjuka realitet. Den där meningsfullheten, I'm on the search for it, i'll tell you when (and if) i find it. yep. det här skulle inte bli något deppinlägg. känner mig inte deppig heller.
asså jag söker ba kickar som ett cp, hahaha. beroendepersonligheten tar över. tar oftast de lättaste kickarna, har inget tålamod för att vänta på långvarig och sann tillfredställelse, hahaha. är för impulsiv och obalanserad. 
"Destruction leads to a very rough road
But it also breeds creation"
lyssnar på RHCP - californication. braskit.

vill typ lära mig åka bräda eller nåt, bara glida. älskar att vara glidig. hahaha.

bjuder på lite mjukporr för att jag känner mig på bra humör

Kommentarer
Postat av: alexandra

Du är inte ensam om att vara på top ena sekunden och nästa sekund ligga på botten (av fredriks anal?)

Värdelöst är det!

Men du är fin, mitt sockerglin.<3

2012-05-01 @ 23:36:20
URL: http://alexandralindqvist.blogg.se/
Postat av: Daniel

Rawr.

2012-05-07 @ 22:04:46
URL: http://blogg.danielwerner.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0