Oh the irony...

Jag, 15 år.

Är det inte ganska stört om man går upp ett par kilo, sen ser man gamla bilder och
åhhhh nu kom Emmylou med First Aid Kit upp på Spotify.. åh. Förlåt för att jag avbryter mig själv. Hahaha.
Where was I, jo, man ser en gammal bild och tänker "gud vad smal jag var där", sedan minns man att man kände sig precis lika tjock då som nu. Några kilon hit, några kilon dit, it doesn't really matter.
Mycket sitter i huvudet. Dumma huvud. Man blir aldrig nöjd, hur man än vrider och vänder på det.

Nej, nu blir det lite hederlig utseendehets och bedömning ala Top Model Sverige.
Har inte sett på maken till en mer anonym programledare än Izabella Scorupco. Får liksom inget grepp om hennes person, vem är hon? Hon sitter där med sina olika outfits och bara är ett ansikte. Nej, lite personlighet efterlyses gärna! Jonas är ju rätt crazy och kan vara kul att glo på, men verkar bakom flötet.
#PROFFSTYCKAR'N MILLIE

Kommentarer
Postat av: matildus

tänkte precis på samma grej, hur mycket man väger spelar egentligen ingen roll för man känner sig fan lika tjock oavsett.. hah, så himla dumt.

2012-03-20 @ 23:40:57
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0