IT'S THE NIGHT OF THE WITCH


Du är fan störd. I hela jävla huvudet och ingenting står rätt till därinne.
Att leva med dig är som att långsamt begå självmord. I'm deteriorating for each day.
AHHHHH. Vill verkligen inte skriva skit men ibland tar känslorna över. hatet.

IDAG SKA JAG UT PÅ EN JOGGGINGTUR!!!!!!! Kanalisera känslorna?
ska börja kötttttta på.

Känns som att det är hög tid att dra igång med tränandet igen. Kroppslig hälsa equals mental hälsa!

Och det verkar ha blivit en träningsrevolution, alla tränar verkligen! Man vill ju inte vara sämre själv!?
Man får en liten virituell spark i röven av all träningshets. Hälsohets!
Fast det är ingen dålig sak, tycker jag. Att människor blir mer hälsosamma och sköter om sina kroppar gillar jag!

Skall möjligen skapa en liten träningsblogg, mest för mig själv. Men den får bli hemlig! 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0