I'M SO AWESOME!!!!

FUDGEHOLE vad jag irriterar mig på att "awesome" har blivit ett überanvänt modeord.
Alla slänger sig med det.
"I'M SO AWESOME!!!", "PURE AWESOMENESS" OSVOSVOSV.
Ta mig inte på fel sätt, men till vissa, man ba: NO YOU'RE NOT AWESOME WHY THE FUCK ARE YOU USING THAT WORD WHEN YOU'RE THE MOST UNAWESOME PERSON I'VE EVER MET IN MY ENTIRE LIFE. YOU SHOULD BE EXECUTED WITH A RUSTY SAW. MOTHERFUCKER!!
YOU'RE NOT ENTITLED TO USE THE WORD IF YOU AREN'T EVEN A BIT AWESOME, WHICH YOU AREN'T. THERE'S NOTHING AWESOME ABOUT YOU. YOU'RE JUST A LAME PIECE OF JIZZZZZZZZZZ. STOP USING THE EXPRESSION.
STOP!!!!!!!!

BAHHH. Vad fan är detta med alla lameasses som skriver "awesome" över allt hela tiden?
Jag är ett praktexemplar av en "irriterar sig på allt och alla"-person. Känner ofta igen mig t.ex. i The Amazing Atheists vredesutbrott. Han är för härlig. Get's so worked up about everything. Jag är inte på långa vägar så awesome som honom, though.

Kommentarer
Postat av: Johanna

håller med om att det är tröttsamt att alla använder det ordet!

2012-03-20 @ 10:47:20
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0