I can't get enough

Det är svårt att helt förlåta att du låtit mig stå stum, vid ditt hjärtas slutna rum.

Får liksom inte nog. Musikar som fan IDAG!!!!!!!! Drogerna gör dig kreativ. Trust me.
Iaf de lagliga. Håller icke på med några andra.
Älskar Thorsten.Han är en väldigt inspirerande människa.

Loreen vann ju Melodifestivalen och det var inte mer än rätt. Hejade som fan på henne!
På riktigt. Amazing scenshow, och så har hon en strupe av guld.
Tyckte dock synd om Danny som var "in it to win it" och kom tvåa i år igen.
Man känner ju med honom, han är en härlig pojk.

FAN vad jag älskar Gina Dirawi också. Hon är otroooolig! Så långt hon har kommit, väldigt imponerande människa det. Hon är så fin. Ah, spricker av beundran.

åååh har så mycket att skriva, egentligen. har haft en JÄTTEBRA helg och nu är syrran åter hemma i Eskilstuna igen! Stolt över henne som klarat fyra veckor i ett annat land. HON ÄR TOTALT GRYM!!!!!!! Och hon har haft the time of her life, vilket gör mig glad för hennes skull. Vill ju också resaaaaa! Reslusten BRINNER I MIG. Har inte ens utforskat svea rike. Vill till Norge. Jag menar, hur ska man veta vad man gillar i livet om man inte upplevt lite av varje? Innan det kan man knappast bestämma sig. Det är som att säga att jag älskar äpplen, fastän man aldrig har smakat päron, banan och kiwi. Då kan man knappast veta vad man verkligen tycker om. Kommer på mig själv med att byta åsikt dagligen. Har så lätt att ánpassa mig och tänka outside the cocks.

Tänker på drömmar. Behöver vi faktiskt förverkliga dessa eller finns de bara där för att hindra lågan i våra själar ifrån att slockna? Så länge vi har våra drömmar har vi något som håller oss vid liv. Tänk om vi förverkligar våra drömmar och så blir det tyvärr inte sådär underbart som vi hoppats. Vad har vi då att falla tillbaka på?
Våra drömmar är heliga. De är allt vi har.
Min högsta dröm, eller "önskan", vore att bli danskoreograf. Det är vad jag drömmer om.
Fan, det har jag nog aldrig erkänt, för det kanske låter fånigt för folk. Jag har inte ens någon "utbildning".
Känns omöjligt liksom. Det var en bekännelse. Är ju iofsig en obotlig drömmare.
Idag är det inte lika svårt att förverkliga sina drömmar som det har varit tidigare i historien. Då var man född till en plats i samhället. Men idag kan man komma ur vilken samhällsklass(nåväl) som helst och bli något riktigt stort. Så vi kan nå våra drömmar. Betyder det att vi måste göra det?
Jag undrar.

VAD ÄR ERA DRÖMMAR???

Igår sa en kille jag känner "vad snygg du blivit". Hahaha? Och kassörskan på godisland sa att jag var fin i håret. Well, det lilla när egot. Tacktack, I say.

Jaja. IVÄG MED OSS!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0