GOTTA GET DOWN ON FRIDAY

Jag tror jag har blivit kär. I solen. Den gör livet förbannat fint!
Fredag, finally! Seminariet vi hade idag var askalas. Det var nice.
DÄYUM!!!!!!!! Att uppnå ett högre vetande. hahaha. ahjdaip jag kan inte ahahajgja jag vet inte. jag har sovit dåligt. vill ni veta en hemlis? känns taskigt att säga. men en av kenzas bästisar går på min kurs, hihihi. pratade lite med henne idag också faktiskt. orkar itne skriva rätt gillar att skriva fel. nöär jag är trött bryr jag mig inte.
Jaja, jojo. Hörde rykten om fest.. men vet ni hur mycket man har börjat värdera sin sömn när man börjat studera? Pallar inte ens dricka en öl, för då förstörs hela kvaliteten av min sömn ordentligt. Och utan sömn fungerar inte jag som människa. Därför pallar jag aldrig dricka. Och nästa vecka är hemtentavecka! Samtidigt ahr jag inte haft kul på rätt länge???!
Brorsan ringde nyss och frågade om jag vill komma på middag ikväll. Hur mycket ska jag behöva äta egentligen? Får ju inte missa Big Brother heller.. svinet Sipan fick vad han förtjänade. BOOYAH. Hanna R och Marcel as well, vidrig mobbningstv. all these choices about what to do.

nu ska jag äta kyckling, potatis och sauuuuuuce som pappa gjort. BRABRABRA!
Feels like I've won the fucking lottery or something. 

your millie of tha dayyyyy, luggen levde sitt eget liv, därav handen, för att tygla håret.


Kommentarer
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Ska du göra något roligt idag? :D

Kram

2012-03-23 @ 17:13:46
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0