Min hobby.

Jag har ett nöje, lite av en hobby. Min hobby: to look at things. De flesta kanske vet att jag älskar att titta på vackra himlar vid det här laget, är sucker för spektakulära vyer etc. Men jag tycker också om att titta på andra saker, som att titta på folks, mina vänners ögon. Och då pratar jag inte om deras brunögon här. Utan jag tycker om att studera ögon, det är en njutningsfull syssla. Nu när Kim Jong-Il är död och hans "Kim Jong-Il looking at things" behöver en uppföljare kanske jag ska anta tronen!? Gillar ju att titta på saker i allmänhet. Saker behöver min seal of approval. 

Mhmmmhmhmh. Ska sätta mig i köket, äta något litet och läsa bok. Har lånat Jonathan Franzen's "Frihet". Såg honom intervjuas på Skavlan förut och intresserade mig för honom och hans skriveri. Så det ska bli kul!

godnatt. ville bara säga, skriva, det. <3

med all respekt till den käre ledaren
RIP

"looking at keyboard"
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0