en jävligt onödigt post

Kliva upp elva, äta en stor frukost på ett café och tillbringa resten av dagens timmar på Sturebadet med en vän. Hårt pass på gymmet, sedan hänga vid poolen och bada bastu! Jag ska vara ledig lite oftare, det här mår jag bra av! Nu väntar en sen lunch och biobesök ska se The girl with the dragon tattoo.

Förlåt. Jag snodde ett inlägg av Blondinbella, och tvingade er att läsa.. orkade inte skriva nåt eget.
Insomnia, it's a wonderful thing.

Läsa bok, stänga ögonen och hoppas på att färdas till lilla landet Oz.
Jag vaknade klockan sju ikväll, sov äntligen ut efter flera dagar av förlorad sömn. Drömde dock att min syrra blev knivmördad av en lunatic som också var ute efter min familj. Usch och fy-faan. Jag försökte nå henne på mobilen men mördaren svarade och sa att han huggit henne flera gånger i magen. Rädslan och hemskheten i det. Sedan hamnade jag på nåt stört ställe där jag skulle vara slav för resten av livet. Cosy.

Såg förresten The Fabulous life of ana Gina, avsnittet där hon intervjuade popduon Justice.
Muntergökar dära. Fransmän asså, dra åt helvetet. Dryga, tråkiga, konstiga. SLAPPNA AV.
Jag säger som Gina: VEM FAN ÄR DU ATT INTE SKRATTA ÅT MINA SKÄMT!?
Okej att de inte har bästa engelskan, but make an effort for fuck sake.

Man kan väl åtminstone sympatiskratta? Det gör ju jag ibland.
Mina skämt är roligast och den som inte håller med kan käka razorblade penis.

over&out

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jaa-a, du, enligt Blondinbella ska alla skapa sig ett företag och egen tidning och...och...för hon har ju lyckats. Nåväl, tidningen fick hon lite påköpet då hon faktiskt är Blondinbella med hela svenska folket och vad hon gör för övrigt, vet jag faktiskt inte. Att hon sägs vara en entreprenör har mig gått förbi. Hon syns i tidningarna och talar oom hur mkt hon jobbar, men vad fan jobbar hon med? O vem fan jobbar inte mkt...men inte sjutton hänger jag på löpsedlarna.. How come? ;)



Och om det någon av dina läsare mot förmodan nu kopplar min kommentar till någon form av avundsjuka, så kan jag meddela dessa att så är inte fallet. Skulle jag vilja skapa ngt eget så skulle jag göra det med bravur och å andra sidan så är jag jävligt duktig på det jag gör idag. (Förutom pluggandet...) ;) Bara för att man kritiserar och ifrågasätter så är man inte avis på ngt sätt. Alla kan skapa lite löpsedlar, det handlar väl om hur och av vilken anledning man gör det... ;)



Du; milla har ju mer och säga än Blondis. ;)



Puss och kram!

2012-01-03 @ 13:12:13
Postat av: Shitstain Barbie

Att allt ska misstas för avundsjuka hela tiden, det förstår jag inte! Håller med dig ;)



Alla kan vi inte vara en blondinbella, men vi kan försöka göra det vi tycker om, och gör bra! :)



puss och krami

2012-01-04 @ 01:55:37
URL: http://shitstainbarbie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0