Aggressionsproblem

Jag har aggressionsproblem.
Vilka jävla problem har jag inte, är då frågan. För jämnan känner jag bara för att slå folk på käften, ibland till och med kanske dräpa nåt fitthuvud.

Blir så jävla arg, hela jävla tiden. Och jag svär och jag dampar sönder och jag är inte någon jävla PRINSESSA FÖR ATT SÄGA SÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

Är det fult? Är det äckligt? Ja, det är åtminstone inte särskilt klädsamt.

När jag är själv och detta händer kan jag börja garva åt min egen idioti. Det ger upphov till knäppa situationer. Har kanske en hel lista på efterblivna saker jag gjort. Som t.ex. när jag skrek åt en duva. Vad fan var det jag skrek!? Banken hade nämligen stängt och jag hade ett viktigt ärende där att göra. Då tog jag ut det på duvan som stod utanför. Något i stil med "Din äckliga jävla duva, vad tittar du på, du kan dra åt helvetet" skrek jag.
Dålig impulskontroll, wehoo.

Men, hoppas att jag någon gång kan få ut alla aggressioner för något fel är det. Måste jobba med mig själv, vill inte vara en damphora hela livet.

Jaha. Det här var inte alls vad jag skulle skriva ett inlägg om men det blev bara så.
Gillar inte att ge ut mig själv till er så ni kan vända det jag skriver emot mig. Hur många av mina svagheter vet ni inte redan om.

Känns inte för härligt att ha en massa information på internet om sig själv, man vet aldrig när det kan vändas emot en. But I figure I'm too stupid to care.

Kommentarer
Postat av: s.

HAHAHAHAHA jag är exakt likadan xD jag är rätt klumpig av mig tydligen, men när det väl händer så skyller jag inte på min klmpighet. typ om jag råkar stöta ner ett glas på golvet så blir jag svinarg på bordet den stod på. eller så skriker jag VAFAN HÄNDEEEEEEEEER? fast det är bara när jag är själv då....

jag måste också jobba på det:(

2012-01-24 @ 15:48:34
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHA älskar att du skrek åt en duva! Skrattar högt!!!

2012-01-26 @ 23:40:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0