lyckliga människor behöver inte blogga

Vad lyssnar du på just nu? lugn musik
Gillar du att slåss? bara på skämt
Är du troende? I vilken mening? Nej.

Favorittidning? Jag är dålig på att läsa tidningar, men jag gillar Aftonbladet haha. Om inte annat får man ofta ett gott skratt av deras överdrivna kvällstidningsjournalistik.

Vilket är det tuffaste nicket du har haft på internet? Metalhoran ;)
Spelar du i något band? Nej.
Hårfärg? brun
Vad har du på dina väggar? tapeter? En affisch på Justin Bieber med ditmålad Hitlermustasch och en affisch på Alex Schulman bredvid. Och lite smågrejs.
Har du en blogg? det verkar så

Dricker du alkohol? it happens
Skrattar du åt dina egna skämt? jag skrattar mest åt mina egna skämt, är så förbannat rolig.
Var bor du? här
Har du tagit studenten? ja
Svär du ofta? Ja, det är befriande.

Har du shoppat idag? Nja

Vad använder du för lotion? ingen
Vilken skiva sitter i din cd? använder knappt cdspelare jö
Vad stör du dig på? Småsaker, stora saker, en massa saker.

Var är du? i mitt rum!
Vem är du förtjust i? just nu är jag så jävla förtjust i youtubekomikern Kassem G, han är så sjukt sexy.
Vem pratade du senast med i telefon? isi
Säger du dicken eller penis? ingetdera. jag säger svärdfisk.

Vilken butik hittar du alltid nånting i? I dunno
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej? klackskor är kvinnoförtryck, hhhaha. Lågskor ftw.
Vinter eller sommar? jag vet inte, båda?
Vem saknar du? MÅNGA
Har du suttit vid telefonen och väntat på att någon ska ringa? har jag säkert
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt? typ sant
Skulle du dö för den du älskar? vad svarar man på en sån fråga? jag vill inte att någon jag älskar ska dö naturligtvis, men jag vill inte dö själv heller.
Mammagris eller pappas lilla flicka? inget av dem
Är du duktig i skolan? jag är en idiot
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? har ingen sådan älskade, lol.

Beskriv dig själv: fucked up, rörig, och störd men med ett gott hjärta.
En miljon kronor, vad skulle du göra? RESA!!!

Vill du gifta dig? Nej!
Bra på att laga mat? Duger i krig.
Vill du gå ner i vikt? Vore trevligt, ja.
Har du varit deprimerad? Ja.
Vad var det senaste du handlade? honing
Har du kräkts offentligt? you bet
Kan man vara vän med sitt ex? funkar väl
Favorithögtid? vet icke
Vad tycker du om att få? inget speciellt? bli bjuden på skratt gillar jag, ge mig skratt.
Vad ska du göra härnäst? sova som fan

Meddelande till dina vänner som läser detta: idag kissade jag mig själv i ögat


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0