OM DU KUNDE SE MITT LEENDE, VI ÄR SÅNT SOM HÄNDER.

Sånt som hände.
NEJ IDAG ÄR JAG SÅHÄR GLAD!!!!!!!!!! SÅ GLAD!!!!!!!
FAANNNNNNNNNNNNNNNIIIGÖRL

Dude knows I'm a G - that's short for a girl.

trots att jag missade mitt seminarium på grund av tågkaos. Elledningar som hade rivits ner eller något!?
Ryssvinterjäveln kunde man tro att det berodde på, men icke. The almighty weather gods are fucking us anally.
Fick iaf hjärtligt sällskap av Therran på tåget men vart sen fast i S-tälje. Jag och en kurskamrat som är från tunan satt och väntade på ett tåg hem (vi hade redan i princip missat hela vårt seminarium hahah)
och vi skulle få vänta två timmar på ett tåg hem till eskilstuna men vi fick hoppa på ett tidigare yesssö

älskar att jag vaknade halv åtta varpå tåget går sju minuter över åtta
fick nästintill spriiiiinga till station, och där få veta att tåget var 40 minuter försenat
när jag sovit tre timmar inatt
hahahha livet men jag är ju hur glad som yhelst ändå

älskar högskolestudier trots att jag är en efterbliven unge<3333333333333333

älskar allt i livety idag, fråga om jag älskar dig och jag svarar ja!!!!!!!!!!
även om jag egentligen avskyr dig
bara idag kan jag älska dig, det får du som gåva av mig!!!!!!

ibland älskar man bara hela världen!?!?!
ps det här är ett inlägg där jag inte orka b ry mig om stavning eller korrekt meningsuppbyggnad bara trycker på tangenterna med extrem frenesi så döm mig inte för jag kan stava okeeej
är inte dömmmmm

jaha nu ska jag bajsa
och äta något för jag börjar få blodsockerfalllllll
och sen köpa aftonbladet och klick mmmmmmh härliga daaaaag

IMORGON UPPTRÄDER JAG MED MITT BAND "HERMAFRODITE" I MELODI-fist-I-ANALEN 
BE SURE TO WATCH, AND MOST IMPORTANT OF ALL: VOTE!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0