MIND = BLOWN

Lite saker:

1.Idag såg jag en asfin hund med de ljusblåaste av ögon. Den stirrade rakt på mig och höll kvar blicken. Dog en smula. Trodde inte hundar kunde ha blå ögon, seriöst!?!?!

2. Vad är det med folk att påpeka att man är kort jämt, man ba "och jag kan se att du har en näsa". Ekvivalensen där.

3. Fan vilket coolt ord jag precis använde - ekvivalent. Nu tror ni alla säkert att jag är superdupermegasmart (och det är jag ju också).

4. Norlie & KKV var feeeett igår. Publiken var röjig. Stod och skreksjöng med my ladies Aleeks och Therro. Kapten Röd var helt okej, med tanke på att jag var så otroligt trött och matt att jag inte orkade röja runt, det sänkte mig.

5. Varför tror man att man alltid måste vara alla till lags!? Jag lider lite av den åkomman. Önskar att jag kunde vara mer "fuck you" ala Lady Dahmer. One day, one day! Jag tror ofta att jag inte bryr mig så mycket, men sedan går det upp för mig.

6. Mitt hår har blivit så sjukt jävla långt. Ungefär i samma längd som när det var längst.

7. Är aaaastrött men vill göra göra nåt. Varför vill ingen åka karuseller med mig!?!??! Känner mig forever Stallone. And it ain't a good feeling.

8. Det leder mig till saker man kan göra när man är uttråkad, som jag alltid gör = prova olika konstiga outfits och sminka mig till oigenkännlighet. Plötsligt sitter jag där med prickar över hela ansikte och undrar vad som egentligen hände.

9. Gårdagen var i alla fall kul eftersom att jag träffade på mina gamla klasskamrater, så kuuuuul!

10. Såg inga snygga killar med dreads, var för trött för att ens bry mig om att kolla, hahaha.

11. Jag vill bara resa som satan. Men jag har inga pengar, och jag är rädd.

12. När jag är bakis blir jag så himla livsbejakande, hahaha.

13. Jag är så jäääääävla uttråkad. Märks det inte?????? Sträck ut en hand innan jag självdör.
 
14. HÄR KOMMER EN SNYGG BILD PÅ MIG & HEJDÅÅÅÅÅÅÅ
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0