Låt oss prata om rövsvett.

Kan vi prata om det faktum att jag producerar så jävulskt mycket rövsvett efter en joggingtur?!
Nähe, inte? Då gör vi det i alla fall. Finner det ironiskt att jag med min SÅ STORA BOOTY kan svettas så mycket i det området. Det säger ju var mitt fett tas ifrån. Går jag ner i vikt försvinner myggbetten och min beniga stjärt. Är inte roligt gud, är inte roligt. Är i en gråzon av könstillhörande. Men som ni vet så är själen könlös. Åh det är ett av det finaste citaten jag känner till <3. "Själen är könlös". Minns ej vem som sa det nu dock, men det var en jävligt smart person.

Som jag hatar min kropp och allting med den. Ni skulle nog tro att jag var sjuk i huvudet om jag listade allt jag hatade. Men det ska vi inte gå in på, inte låta negativa saker uppta vår tankeverksamhet. Herregud nu talar jag som om jag hade multipla personligheter, men jag menar ju er också! Inte gråta över spilld mjölk som det heter.

Jajajaja. Anledningen att jag tog upp det här med rövsvett är för att jag var nära på att glida av toalettsitsen när jag kissade, direkt efter min joggingtur. Joggade 5 kilometer and now I'm beat.

Jag är glad i alla fall. I övrigt en bra dag.

Har lånat den här boken också, tar upp det svåra i och med tvåsamhet. "I kärleken är vi alla barn", nybörjare. Vad fiiiiint det låter!! Sant. Man kan ju faktiskt fråga hur många människor som helst om kärlek (som i tvåsamhet), utan att bli mycket klokare på det. Blir åtminstone intressant att läsa.





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0