stupid

Ah shit, såg att jag i tidigare inlägg stavat vad som egentligen skulle vara "your" som"your're", i rubriken. Fan vad blind och dum i huvudet man börjat bli sedan man slutade skolan. All kunskap har bara runnit av och ur en. Förslöad hjärnbög. HJÄLP, JAG VILL INTE BLI DUM I HUVUDET! Är på riktigt rädd. Har börjat stava engelska ord helt åt helvetet också, jag som alltid varit AWESOME på engelska.

Ber så mycket om ursäkt, måste vara mer lysynt!

*hytter med nävarna* och skriker högt: jag är inte dum i huvudet, JAG LOVAR!!!
TRO MIG DÅ!

Kommentarer
Postat av: Jummie

Fast det är grymt många med engelskan som hemspråk som gör fel på det där också. Och istället för att skriva "their" så skriver dom "there".



Ännu värre enligt mig!

2011-09-20 @ 21:37:56
URL: http://jumsan.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0