STOMP STOMP I've arrived

Fest ikväll dårå.

Note to self: jag tycker inte att krogen är rolig, så varför drar jag ens ut!? Stupidity overload. I'm so human.

Och läxan folk borde lära sig: släng aldrig en jävla toalettrulle i mitt huvud, för då bryter helvetet lös!
consider yourself warned from here on.

annars s¨åååååå har det varit en rolig kväll, tills utgången. Orkar inte krogen.
Orkar inte med äckliga gamlingar och allmänna vider. Snälla bajsa ner er.

En annan grej jag verkligen irriterat mig på är folk som inte kan måla sina ögonbryn "rätt".
Jag brukar själv måla mina lite mörkare numer, men seriöst, det finns folk som målar sina så in i helevetes fula att jag bara vill lägga mig ner och gråta för att jag känner sorg. LÄR ER. Finns det rätt och fel? Kanske inte. Men självkännedom och vad som PASSAR EN SJÄLV är viktigt. Vissa målar sina som streck och överdrivet mörka, vilket är skitful. Man ba vill du ha hjälp eller?!?!?!?! Orka, världsproblemen idag asså. Hahahaha.
Ögonbrynen gör så himla mycket med utseendet, så failade ögonbryn är ett totalt utseendefail, sammanfattat.
Därmed menar jag INTE att "extremögonbryn", som är målade svarta och formade annorlunde, eller i nån annan uppseendeväckande färg, är fail. Det kan vara SÅ snyggt på vissa. Men att folk inte förstår vad som är passar dem och inte, that's bugging me. Jeeeesus, I should make a whole study on this shit. dramigbaklänges

I'm outta this bitch. ciao ciao!

älskar att jag sitter här i ett par 10 storlekar för stora strumpor, som jag gått runt i hela kvällen
sebbes jävla strumpor. för att mina blev dyngsura. det här är relaterat till toalettpapperincidenten och jag orkar inte skriva stor bokstav. heeeejs!

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, jag suger på bryn. vill färga & noppra till dom på salong så jag vet hur de ska vara sen, haha :D

2011-09-26 @ 15:01:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0