Come pick me up

Come pick me up 
Take me out 
Fuck me up 
Steal my records 
Screw all my friends 
They're all full of shit 
With a smile on your face 
And then do it again 
I wish you would

jajjamensan ni fina, det där var en liten text av det musikaliska geniet also known as Ryan Adams. Min husgud. Finns inga ord för hur mycket jag älskar honom... men. Jag bara irriterar mig. Igen. På folk som är så mycket yta och så lite innehåll. Och folk som bara "här lägger jag upp en bild på mig själv, helt utan smink" som att det vore världens grej. jag sminkar mig själv endast till fest. så jag fattar inte grejen? alla bilder på mig här i bloggen, de flesta, är med ett osminkat ansikte. och jag tror nästan att precis alla videor jag lagt upp på youtube, förutom en eller två, är jag osminkad på hahaha. vilket jävla rabalder, det är sjukt svårt att förstå att folk ser det som en stor grej att posta bilder/videoklipp där de är osminkade. jag har aldrig ens tagit upp det, känns överflödigt. japp godnatt

Kommentarer
Postat av: alexandra

re:Äsch, har ju kollat på resten av bilderna också liksom! haha:D

2011-09-25 @ 17:36:13
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0