lördag

Jävla horor som inte fattar att de inte ska spamma mitt kommentarsfält! When will you learn?
Idag har jag kollar på Oprah, grät till det. Sista avsnittet sändes och det var vackert. Hon sa en massa vettigt.
Efter det har jag varit hos Patu med Mico och barnen. Kul!
Vi dansade. Mycket skriveri om dans i bloggen nu känner jag. Men de ville köra dansstopp så vi gjorde det.
Fina barnen!

När jag väl kom hem glodde jag på det senaste avsnittet av Schulman Show.
Och jag ska inte överdriva, men det var SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!
Camilla Läckberg och Martin Melin var gäster, de hade tagit med sig en fittklubba som Alex fick äran att suga på. Hahaha. Åh, det var så perfekt. Eftersom jag har UTMÄRKT smak inom precis allting så säger jag: kolla.
Om ni vill skratta!

Rolig sida Alex nämnde i programmet: www.felsjunget.se. EPIC!!!!!!!!!!!! Kolla in den meD!

Blev helt till mig av hur roligt avsnittet var. ÅH!!!!!!!!!!11
HAHAHAHA

jag vet att jag har ADHD
nu ska jag äta nåt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0