första praktikdagen avklarad

Första praktikdagen avklarad. Hujedamig! I did it.
Fick hacka grönsaker, torka bord, diska, servera etc. Lära mig hur allting fungerar i princip. Har ordentligt ont i min knäböj nu, har haft ont i knät flera dagar så den här dagen av väldigt mycket stående gjorde det inte bättre precis. Kan säga att det var en lärorik men utmattande dag.

Nåt annat nytt under solen då?
Jo, min Gud Ryan Adams har släppt en ny platta! Ashes & Fire
Den har fått en väldigt fin recension av Markus Larsson i AB. Jag är ganska såld på Markus Larsson.
Litar på det han skriver, han är rätt klockren, och rolig! Och vi delar samma smak i viss mån.
Så den ska jag lyssna mig igenom.

Så trött, så trött. Adieu.

Kommentarer
Postat av: Cson!

Hacka grönsaker är kul, men jag föredrar att äta dom!

2011-10-10 @ 20:51:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0